fredag 30. september 2011

September-trekning

I dag har vi foretatt høytidelig trekning av et ekemplar av boka vår og den heldige vinneren for september måned er......




Mira med bloggen "Miras hjørne". Vi GRATULERER SÅ MYE ! Fint om du kan sende oss adressen din :)

Vant du ikke denne gang så har du fortsatt mulighet til å vinne et eksemplar av boka. Vi trekker en vinner hver måned fram til jul.  Link denne siden til din egen blogg eller facebook side, og legg igjen en kommentar med navn og mail- eller bloggadresse.
Dersom du allerede har linket siden vår, så holder det om du legger igjen et spor under kommentarer.

Vi ønsker alle en riktig god helg!
Med vennlig hilsen Cathrine og Heidi

6 kommentarer:

  1. Tusen takk! Nå blei eg hoppende glad!
    Har tro på at denne boka er FIN!

    Skal sende ein mail.

    Ønsker der ei superfin helg! Klem,

    SvarSlett
  2. Gratulrer til den heldige vinneren :-D
    Jeg blir gjerne med på neste månedstrekning også jeg!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Gratulrer til den heldige vinneren :-D
    Jeg blir gjerne med på neste månedstrekning også jeg!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  4. Gratulerer til vinneren :)
    Jeg har delt på FB.
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  5. Grattis til den heldige vinneren!

    blir gjerne med på denne måneds trekning også, så beholder linken på siden min :o)

    SvarSlett
  6. Gratulerer til septembervinneren.
    Prøver å se om okteber er min lykkemåned, for det er da jeg har fødselsdag.

    Jorunn

    SvarSlett